За позицією Мінфіну, програмні РРО мають недоліки, які дозволяють уникати фіскалізації під час проведення розрахунків та призводять до зменшення надходжень до бюджету. Наразі шукають вихід із ситуації.
Програмні РРО мають недоліки, які дозволяють уникати фіскалізації під час проведення розрахунків та призводять до зменшення надходжень до бюджету.
Це стало відомо з повідомлення Мінфіну про зустріч із представниками компаній – виробників ПРРО.
Про це вказала Южаніна у своєму Телеграм-каналі.
«Учасників зустрічі було поінформовано про те, що за результатами науково-технічної експертизи було встановлено певні недоліки в роботі ПРРО, а також про те, що Мінфіном створено Міжвідомчу робочу групу, яка напрацьовуватиме заходи, спрямовані на вирішення цих питань», – зауважила вона.
Також учасникам було запропоновано надати свої пропозиції для вирішення існуючих проблем у роботі ПРРО для їх подальшого розгляду.
Нардеп у пості підкреслила, що ще у червні 2023 року проблематика захисту інформації при використанні програмних реєстраторів розрахункових операцій обговорювалась під час розгляду проєкту №8401 (Закон №3219 про відновлення перевірок, який набрав чинності з 01.08.2023), а саме – щодо необхідності внесення змін до Закону про РРО в частині посилення вимог до програмних РРО щодо забезпечення унеможливлення спотворення чи знищення даних електронних розрахункових документів, створених програмними РРО в режимі офлайн.
Цим законом Кабміну було надано доручення до 1 лютого 2024 року внести необхідні зміни до законодавства. Але поки що жодних змін не відбулося.